Dålig uppdatering

2012-10-02 @ 19:16:01 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Shit jag har verkligen varit kass med uppdateringen det senaste! Det blev bara så himla mycket i helgen och jag hade aldrig lugn och ro att verkligen sätta mig ner och skriva någonting vettigt. Var verkligen fullt upp hela helgen, varje liten minut hade jag fullt upp! Och nu i början av veckan har jag verkligen bara behövt ta det lite lugnt och framför allt ta igen en himla massa sömn som jag gick miste om i helgen!
 
Men nu börjar jag dels få tillbaka en normal dygnsrytm och tror att kroppen även fått lite utav den sömn som den behövde ;) Så ska bättra mig från och med nu och faktiskt sätta mig och skriva lite ordentliga välskrivna inlägg till er, känns som om det var alldels för länge sedan sist! Har ni någon speciellt ni vill läsa om? :)
 
Finaste Bonny♥
 

Kommentarer
Postat av: Sara

vilket gymnasium du går och vad det innebär :)

2012-10-02 @ 22:46:04
URL: http://mingus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback