Charlies häst och hund

2012-10-27 @ 14:37:53 | Hanna • Utrustning | © DailyHorses 2013
Ni som bor i Jönköping har antagligen redan koll på att Charlies har flyttat till nya större och fräschare lokaler. Jag var där första gången idag och jag höll på att gå vilse bland alla snygga kläder och hästprylar! Det var väldigt stort och ljust till skillnad mot det gamla och riktigt toppen måste jag säga. Tummen upp till Charlies!
 
Dessutom hade dom inflyttnings rea hela helgen, 25% på hela sortimentet, så galet bra! Dock kände jag att jag var tvungen att hålla lite i plånboken och dom där underbara Animobyxorna fick hänga kvar där tyvärr. Men eftersom jag hade mamma med, som redan nu börjat handla julklappar? vadå att vara ute i tid? ;)
Så kunde jag hanlda lite ändå! Dock betalade mamma de bästa köpen och naturligtvis så ska dom slås in och vänta ända tills jul innan jag får använda dem?! Meningslöst!
 
Själv köpte jag bara ett schabrak och lite boots till monster Flechen, för han behövde säkert det? :P
Lite surt att inte komma hem med mer grejer nu när det var sån rea, fast jag handlade ju rätt mycket egentligen, bara att jag inte får använda grejerna.. Ledsen Hanna!!
 
Fick iallafall med detta schabraket hem! Så nu har jag en grym outfit på gång, måste bara ha någon som fotar! Nån som känner sig manad? ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, det där schabraket är sååå snyggt! :D

2012-10-27 @ 18:50:45
URL: http://teamtc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback