Back to business

2012-10-22 @ 15:09:35 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jajemen, en vecka lyckades jag hålla mig borta från bloggen. Vet att det har varit lite oklart varför jag tog en bloggpaus men jag ville helt enkelt se om jag verkligen vill blogga eller inte. Vi har ju bloggat i mer än 1,5 år och jag ville testa att bara inte ha en blogg att logga in på varje dag och uppdatera. Men nu efter en vecka utan bloggen så har jag insett att jag vill detta, så nu kör vi all in igen! :)
 
Ska förbereda lite inlägg nu på momangen, blir svårt att hålla samma kvalité som Hanna gjort denna veckan. Hon har bloggat jättebra och jättebra inlägg, så ska försöka hålla samma standard så att bloggen blir top notch! Ni får gärna ge förslag till inlägg och teman, eller ge mig en rubrik att forma ett inlägg ifrån. Jag länkar alla i samband med inlägget!
 

Kommentarer
Postat av: Philippa

yeyyyy :'D

2012-10-22 @ 21:25:08
URL: http://ponnymupps.blogg.se
Postat av: Philippa

Hiss & Diss
Mina åsikter om fläng ridning på ponnyhoppbanor
Det som får dig at logga in på bloggen varje dag och skriva ord & meningar bara för dom som verkligen uppskattar det..

This or That??? :)
Värlsta ridolyckan du varit med om
Bästa minnet med ridningen
Sommaren 2012 (skriv om vad du gjorde, bilder m.m) :D


Hoppas du vill skriva åtminstonde några av mina inlägg, hihi!
ps. Älskar eran blogg!

2012-10-22 @ 21:33:03
URL: http://ponnymupps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback