5 oktober

2012-10-05 @ 13:39:55 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Halloj allihopa! Har inte haft tid att kika in på datorn idag eftersom fredagar är fullproppade med lektioner. Nu har jag i alla fall en kort håltimma så jag kan uppdatera lite. Ska skriva om träningen igår och lite om hur min helg kommer se ut så det kommer som tidsinställt senare.
 
Idag slutar jag sent och sen blir det stressigt upp till Bull och göra i ordning allt innan vi lastar och åker till JFK. Har med honom till hoppspecialen ikväll så jag får ha hoppat lite innan söndag. Så ser min dag ut helt enkelt! vad ska ni hitta på idag?
 
Måste hoppa stockarna snart igen också, det är så otroligt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback