31 Oktober

2012-10-31 @ 07:48:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Ännu en onsdag, men denna kommer att bli grym! :D
 
Är påväg ut till Sjövik nu där jag kommer att spendera typ hela dagen/kvällen. Idag ska vi hoppa alla hästarna. Kommer bli grymt kul att hoppa Bonny igen, har saknat det jättemycket, hon är ju bara bäst! ♥
Men ska även hjälpa Erica med resten av alla hästarna ;)
 
När pappa slutar jobbet kommer han och hämtar mig och vi drar oss då till Flechen för att fixa stallet och allt annat som behövs göras. Packa bilen, packa in hästen och åker sedan tillbaka till Sjövik för att träna för Erica ännu en gång fast denna gången på Flechen ;) Ska bli kul att träna igen då det var två veckor sedan vi tränade sist!
 
Min Onsdag kommer helt enkelt att bli riktigt grym, kan ju inte bli bättre än såhär! :D
 
Jag och bästa Bonny igår ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback