Visste du att... [5]

2012-11-02 @ 16:19:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
... jag älskar att resa!
Inte själva flygbiten kanske, där är jag mest rädd hehe, men att få uppleva nya platser tycker jag är superhäftigt. Drömställen jag har varit på är New York (åh, älskade New York!! ♥), Filippinerna, London och Barcelona. Andra ställen jag gärna åker till är Dublin, Sydney och Rio. En sak som är säker är jag inte kommer bo kvar i Jönköping länge efter gymnasiet. Helst vill jag inte bo i Sverige heller men det gäller ju att pengarna räcker till det också och det är tveksamt att de kommer göra det... ;)
 
Jag ska faktiskt till Denver (ligger i mitten av USA) över nyår, på läger. Är galet taggad redan! :D
 
New York på första, Spanien på andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback