Tjenare!

2012-11-26 @ 19:05:33 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Nu låter jag nöjd och glad trots att det egentligen är motsatsen, haha. Har börjat förbereda mig inför slutproven i matte och fysik och det är allt annat än roligt. Det och allt annat skolarbete och långa skoldagar gör mig stressad men nu ska jag bannemej klara det här! Snart är det bara halva gymnasietiden kvar, kämpa kämpa!

Helgen har varit bra i alla fall, väldigt skönt att komma bort lite precis som jag trodde. Idag är det pluggdag hemma och imorgon får jag träffa min lilla ponny igen, senast var ju i fredags. Det händer inte så mycket utöver det vanliga denna veckan men det är väl tur det då skolan tar kol på mig snart! Nej nu, slut på deppen och fram med matteboken. Nu får jag släppa måndagsångesten för denna veckan... ;)

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback