Sorry!

2012-11-17 @ 16:46:29 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har varken verkligen inte haft motivation till bloggen på senaste tiden vilket ni antagligen har märkt. Tycker det blir så trist när alla inlägg är så extremt ytliga, jag vill att bloggen ska spegla mig som den jag är och inte bara något ytligt och opersonligt.
 
Och vårt internet fungerar fortfarande inte trots att dom lovade att de skulle vart igång igen för flera veckor sedan! Helt meningslöst och det är en faktor till att jag uppdaterar så dåligt. Det tar typ 5 minuter att ladda upp en bild och 3 minuter att publicera ett inlägg. Otålig som jag är hinner jag aldrig vänta på det :P
 
Men jag ska verkligen försöka få igång motivationen igen. Har ni önskemål om inlägg eller liknande så tjoa bara till i kommentarsfältet ;)
 
Gillar denna bilden starkt! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

filmerna hanna ;) !

Svar: påväg :D
dailyhorses.blogg.se

2012-11-17 @ 19:00:35
URL: http://emelievilhelmsson.blogg.se
Postat av: Frida

Hur ska ni/ du göra när du slutar skolan? Fortsätta på ridskolan eller satsa mer på bull/ flenchen/ bonny? Börja jobba? Flytta hemifrån? :)

2012-11-17 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback