Sorry!

2012-11-21 @ 16:53:22 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Försov mig imorse (som vanligt) och han inte blogga innan jag åkte.
 
Var dock ledig idag så ingen skola, hur underbart är inte det?! Åkte istället ut till Erica och sjövik för att spendera dagen där! Så underbart att få gå upp på morgonen och göra någonting som man verkligen brinner för och vill göra!
Dagen har vekrligen fått min motivation att skjuta i taket och jag är så himla taggad för studenten! Snart är det äntligen slut på skolan och jag kan få börja jobba med det jag verkligen älskar att göra! :D
 
Har hittat på massor av olika saker att göra underdagen. Började med det vanliga stallarbetet med utsläpp och mockning och allt det man gör varje dag ;) Tog mig även an Ericas sadelkammre och städade den ordentligt då det såg ut lite som ett bombnerslag men nu är det rent och snyggt och täcken och snabrak är korrekt vikta och ligger snyggt på rätt ställen :)
 
Resten av dagen gick åt till löshoppning av de små hästarna. Både treårinarna och tvååringarna fick hoppa och skötte det väldigt bra. Duktiga små hästar som kommer bli kanon med Ericas träning, ska bli kul att få följa deras resor! :D
 
Nu är jag hemma och vänder en snabbis, ska strax åka upp till Flechen för att lasta honom och sedan åka tillbaka till sjövik igen för hoppträning. Grym dag, kan inte bli bättre! :D
 
Snygga Bel Canto på 3års testet förra året!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin häst!:D

2012-11-22 @ 15:30:08
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback