Sämst update

2012-11-15 @ 14:26:30 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Min uppdatering har verkligen varit riktigt dålig de senaste dagarna men jag har inte haft ork eller lust till att ta tag i det. Har istället valt att lägga mer fokus på mig själv ett par dagar och kommer nog göra det lite mer framöver. Men ska ändå försöka att bättre mig så att ni får bättre update från min sida. Ska även försöka skriva lite mer välskrivna och genomtänka inlägg då det mestadels vart mobilinlägg det senaste.

Men det får jag försöka ta tag i först ikväll. Just nu ska jag åka ut och prata med Erica och utvärdera lite om projektarbetet än så länge!

Åker direkt till Jfk för US möte efter det, inte veckans höjdpunkt direkt men men..

Ha en kanon eftermiddag så hörs vi antagligen senare ikväll, om jag inte somnar framför tvn igen vill säga ;) haha

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad menar du med att det inte är veckans höjdpunkt? :)

2012-11-15 @ 17:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback