Prioritering

2012-11-14 @ 20:39:42 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Måste slänga i mig lite mat och sedan öppna historiaboken då jag har prov imorgon. Det prioriteras ikväll helt enkelt, men tänkte dra lite kort om dagen först!

Som Hanna skrev innan hjälpte hon mig med Bull och till en början gick det superbra. Fick en jättebra känsla och bättre sits och trots att han blev riktigt förbannad på mig ett tag eftersom jag kom åt honom så är jag väldigt nöjd. I galoppen blev han superstark och pigg i vänstervarvet så Hanna satt upp och hjälpte mig lite och mot slutet efter mycket slit blev han riktigt riktigt fin. Man måste bara vinna över honom och hans envishet för han har det i sig egentligen!

Sedan var det ju dags för en efterlängtad voltigeträning som blev med mycket skratt kan jag lova. Jag var lite ringrostig så att säga men det var grymt kul att komma igång igen. Nu behövs det hårdträning för mina muskler och min spänst och smidighet tills nästa träning, det är jobbigare än vad man tror med voltige!

Det var denna dagen och nu står jag inför en dejt med historiaplugget. Lagom roligt men tyvärr ett måste, vi hörs betydligt bättre imorgon! :)

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback