Positiv söndag

2012-11-18 @ 10:35:05 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Idag behöver jag få upp humöret lite så idag kör vi på en superpositiv söndag. Låter bra i mina öron och ni ska även få lite positiv pepp och inspiration i ett inlägg senare, mest för att jag behöver det själv! ;)
 
Godmorgon förresten! Nu ska jag strax iväg till Charlies en sväng för att se om en beställning har kommit, men får se om jag kommer hem med någonting mer smaskigt också haha. Sedan ska jag vidare till Bull och rida ut en lång sväng, mysigt! Bra och lugn söndag framför mig!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad är det du har beställt?:)

2012-11-19 @ 13:35:24
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback