Nu kör vi tävling

2012-11-10 @ 07:16:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Förlåt för den usla uppdateringen igår, när jag är hemma från tävlingen idag så ska jag se till att göra upp för det! Bull var superfin igår så idag kör vi all in, två nollor satsar vi på idag!
 
Förresten, kan ni förstår chocken jag fick när jag insåg att jag kommer få vara inne på banan samtidigt som min absoluta favoritponny inom bloggvärlden, nämligen Winnetoo! Tycker så galet mycket om den ponnyn och nu kommer jag synas för alla kameror och senare bloggläsare inne på banan samtidigt som denna grymma ponny och Alexandra. Tror det kommer gå grymt bra för dem och en grym kick för mig precis innan start, det gillar vi! :D
 
 
NU KÖR VI!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det är ju du, Bullen och Hanna med Boy som är stjärnorna här ;) men tycker också det är sjukt kul att äntligen få se Winnie :D

2012-11-10 @ 10:27:03
URL: http://barbackaponny.blogg.se
Postat av: Alexandra

Sv: Tack så mycket :) Hoppas det gick bra för er med :)

2012-11-10 @ 20:49:32
URL: http://emelieoalexandra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback