Min trullis igår

2012-11-04 @ 10:59:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Red lite på banan igårkväll och ville få loss vänstersidan som han var så envis i för några dagar sedan. Gick faktiskt helt okej även om han var lite framtung och inte ville sätta sig på bakbenen och samtidigt bli lång och låg, som man kanske kan se på filmen jag la upp här igår. Det går sällan såhär bra när jag rider hemma så är supernöjd, även om det självklart går bättre på träningarna! ;)
 
 
Idag blir det barbackahoppning, kul! Räkna med att jag kommer vara mer död än levande sedan, men ni får film på det med haha!

Kommentarer
Postat av: Philippa

Åå, har du JH schabraket på han, det på bilden är iallafall jätte fint på han :)

Kram

2012-11-04 @ 17:07:05
URL: http://ponnymupps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback