Måndag morgon

2012-11-05 @ 08:49:13 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Då var det dags för skolan att dra igång igen och allt att börja rulla som vanligt, lite skönt faktiskt att komma igång med en vanlig vardag igen. Skolan är det bara att stå ut med och jag satt och skrev klart min sista stora uppgift jag haft detta lovet igårkväll. Skönt att få det överstökat och nu är det mest det där stora matteprovet att oroa sig för.
 
Nu är det bara 6 veckor kvar till jullovet så det ska nog gå att överleva också. Har mycket roligt för mig dessa veckor att se fram emot så även om skolan kommer vara motig tror jag slutet av detta året kommer bli prima. Nu måste jag koncentrera mig i fotolektionen, vi hörs senare! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback