Lång men underbar helg

2012-11-12 @ 21:53:54 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Min helg har verkligen varit riktigt riktigt bra. Kan knappt beskriva för er med ord hur bra den har varit. Det var riktigt länge sedan jag hade såhär kul, kände mig delaktig och nöjt av varje sekund! Har verkligen tillbringat den här helgen på bästa sätt, med underbara människor, sjukt fina hästar och desutom fått tävla, kan det bli bättre än så?
 
Under Löradagen startade jag två klasser på Boy blandade resultat med jag är super nöjd. Hade en bra känsla men var framförallt lycklig och hade väldigt roligt inne på banan, and that´s what counts. Hjälpte till som funktionär lite efter mina starter också innan jag begav mig av till Sjövik för att fixa inför söndagen.
Trimmade Bonny lite i ridhuset och kände efter så att gas och broms fungerade som de skulle. Putsade av alla grejer till alla sex hästar som skulle med dagen därpå. Jag och Erica hjälptes åt att packa så att det skulle gå snabbt och smidigt morgonen därpå.
 
Igår, söndags, red jag dom två första klasserna med Bonny. Erica hade även hon en start i de både första klasserna. Det var efter det som det blev stressigt ;) I klass 3 hade Erica 5 starter och i klass 4 hade hon 3 starter. Så jag var med och agerade hästskötare och red fram några av hästarna. Lastade av och på hästar, såg på att de fick rätt utrustning osv. Fullt upp och stressigt var det med bara ca 11 starter imellan Ericas. Men vi löste det även om det var ont om tid.
 
Behöver jag säga att jag somnade som en stock igår och låg som en zombie i sängen rätt många timmar? ;) Tror aldrig jag har somnat innan 9 sen jag var typ 12. Men det gjorde jag igår och galet skönt var det.
 
Men jag har haft riktigt riktigt kul i helgen och allt har vekrligen varit värt det! ♥
 
Fina fina Bonny♥
 

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Såg att du fotat några på JFK & tänkte kolla om du fått med mig på bild i antingen LC-LB? :)

2012-11-13 @ 07:17:01
URL: http://agnessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback