I'm alive

2012-11-29 @ 10:42:42 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tro det eller ej! ;) Nej men som Hanna sa så är vår motivation och tid väldigt knapp för tillfället men vi ska ändå se till att få igång bloggen till den vanliga standarden igen. Får skuldkänslor av att se bloggen stå tom men när jag sätter mig för att skriva ett inlägg så är det som om alla idéer försvinner ur huvudet. Riktigt synd då jag älskar att blogga egentligen.
 
Ni har i alla fall inte missat speciellt mycket då dagarna ser precis lika dana ut dag efter dag - skola, Bull och plugg. Inte så intressant precis då jag inte har något mer med Bull i år. Ska hoppa någon klubbhoppning till men annars har jag ingenting speciellt att träna för vilket gör det lite segt. Och jag antar att ni inte vill höra mer av mitt klagande om stressen i skolan? Nej trodde väl det! ;)
 
Nu får ni hålla bättre koll här igen för ska försöka få igång hjärnan lite så jag kan få ihop lite inlägg, låter det bra? Hoppas ni uppskattar det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback