Helgen

2012-11-15 @ 21:55:29 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Såg fram emot en rolig helg där jag kunde få komma bort lite och tänka på annat men icke sa nicke, nu var lägret inställt i sista minuten och det blir en vanlig helg hemma huuur trist som helst! Hade verkligen varit så skönt att komma bort och rensa tankarna och umgås med en massa nya människor och nu hade jag dessutom planerat och anpassat allt inför att kunna åka bort, allt med Bull, med skolan och med resan dit... Blä! Som grädde på moset så har jag lyckats få en spricka i skärmen på min mobil också. Ingen höjdarkväll det här!
 
Bull var i alla fall duktig idag. Duktig men väldigt pigg, haha. Han lyssnade bra på rösten när han väl lugnat ner sig lite. Busponnyn! Tur att han kan förgylla dagarna! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas ni får en bra helg ändå!:)

2012-11-16 @ 10:41:23
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback