Helgen

2012-11-30 @ 13:57:18 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har mycket som måste jobbas med hemifrån nu i helgen, både roliga och tråkiga saker. Har berg med plugg att ta mig igenom men också bloggdesigner och många inlägg att förbereda. Blir mycket datatid i helgen med andra ord och mycket jag måste sätta mig ner och bara mata igenom.
 
Med Bull får vi se hur det blir. Eftersom han inte har några snösulor så får han snöstyltor efter tre steg ungefär så blir inte så lätt att rida. Hade hoppats på att hovslagaren skulle komma tidigare i veckan men blev lite ändrade planer så nu har jag inte riktig koll på när han kommer. Bull får ta det lite lugnt fram tills dess i alla fall.
 
På söndag ska jag hjälpa till på klubbdressyren på klubben och även hjälpa Tindra med hennes ponny. Annars inga speciella planer utanför arbetet hemma. Egentligen inte en så stressig helg, bara att jag behöver få tummer ur och ta tag i sakerna. Men ni har mycket att förvänta er nu i framtiden, ni får hålla er uppdaterade!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback