Hard work

2012-11-20 @ 09:54:19 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Godmorgon på er! :D

Här sitter jag i skolan och skriver om utevistelse för hästar och hur det skiljer sig i olika länder. Rätt intressant faktiskt då jag tycker att många hästar går ute alldeles för lite och framförallt i alldeles för små hagar. Ska försöka skriva ihop ett inlägg om detta någon dag när jag har tid och motivation, nu måste jag återgå till pluggandet ;)

Blir en ganska lång dag idag också, full fart som alltid. Slutar skolan vid tre och då ska Flechen få skritta ut en sväng och sedan trimmas lite på banan inför hoppträningen imon. Jag har även lovat lilla Tindra att hjälpa henne med hennes bråkiga ponny idag, alltid kul att kunna hjälpa andra! Ska även hinna med ett Usmötet efter det och planera en hel massa. Efter det kan jag äntligen få åka hem efter en heldag i stallet och blogga, äta och sova!

Det kommer min dag att bestå av, ska försöka uppdatera er lite smått under dagen ;)

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback