Hannas this or that

2012-11-26 @ 12:25:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hoppning/Dressyr
Rida på sommaren/rida på vintern
Hackamore/Bett
Aachennosgrimma/remont
Uppsatt hår/utsläppt hår (både till vardags och ridningen)
Bruna ridbyxor/Marinblå ridbyxor
Knoppad häst på tävling/inte knoppad på tävling
barbacka/sadel
- Även om någonting utav det underbaraste som finns är att rida ut ensam, barbacka och galoppera♥
Flechen/Sunny
- Det går inte ens att försöka välja, jag älskar dem båda så otroligt mycket!
Häst/ponny
Unghäst/äldre häst
- För mig just nu, jag vill utvecklas på tävlingsbanorna och behöver då en mer erfaren häst. Men unghästar är jättekul att arbeta med, helt klart!
hv polo/kingsland
hööks/charlies
knoppad man/ponnyfläta
hoppa barbacka/dressyr barbacka
rida i skogen/dressyr
- På senaste tiden har dressyren blivit allt roligare att jobba med, men ännu slår det inte busridning i skogen med underbara vänner och bara ha sjukt kul!
rida på morgonen/rida på kvällen
-Ingen morgonmänniska här inte! Men uppskattar om det ändå är ljust när jag rider :P
sune/kuhs/bull
paddock/ridhus
hoppa naturhinder/vanliga hinder
rida med musik/rida utan
-Finns inget bättre än att rida med musik!
brun utrustning/svart utrustning
sthlm horseshow/gbg horseshow
bada med hästen/voltige
longera/tömköra
hästgodis man köper/äpple,morötter,knäckebröd
-Haha Flechen får allt, tro mig han är den mest bortskämda häst jag träffat!
nellieberntsson.se/linnolsson.se
box/lösdrift
Bonny/Boy
-Jag älskar Boy, han är underbar. Men vår tid är slut nu, jag har blivit för stor och för gammal.. Dags att blicka framåt och det finns ingen annan häst jag hade sett fram emot så mycket att tävla och utvecklas med som bästa Bonny!♥
Ridbana/Ridhus
Vitt schbrack/personlig färg
Räcke/oxer
pigg häst/lat häst
Högstadiet/gymnasiet
-Saknar högstadiet massor, mina gamla lärare, skolan, de låga kraven och hur enkelt allt va.. Men gymnasiet är bra, har underbara vänner och har kul varje dag, så jag antar att det är mest skolan i sig som var sååå mycket bättre då än den är nu.
Rida i grupp/Rida ensam (i hoppning för tränare)
Tävla dressyr/Tävla hoppning
Hoppa enstaka hinder på en högre höjd/hel bana lite lägre
Cola/fanta
-Lite cocacola beroende är jag nog om man ska vara ärlig :P
McDonalds/Chili Thai
Äpple/päron
Choklad/lakrits
Vit/svart
Klänning/kjol
- Haha inget av det ;)
Shorts/jeans
Blondin/brunett
Sommar/vinter
-Älskar båda jättemycket. Sommar och sol, aldrig fel. Men vinter, minusgrader och snö, det har sin charm!
Vår/höst
Skidor/skridskor
Prickar/ränder (På kläder)
Nalle Puh/Mumintrollen
2 and a half men/How I met your mother
Vampire Diaries/One Tree Hill
Justin Bieber/One Direction
Balder/kanonen
Skäck/fux
Ardenner/shire
Frieser/tinker
Stalltäcke/utetäcke
Kingsland/Showmaster (Märken)
Hemmatävling/bortatävling
-Så skönt att kunna ställa in hästen i en riktig box istället för transport mellan klasserna. Plus att man inte behöver gå upp så satans tidigt, hehe ;)
Gymkhana/voltige
 
Bara för att Bonny är bäst ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback