Godmorgon

2012-11-03 @ 10:24:14 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Eller ja, jag har varit vaken ett tag redan och hunnit äta frukost och ta mig igenom några tal i matten. Och resten av förmiddagen kommer se ut så också, plugg, plugg, plugg. Men bättre att göra det nu när jag har tid än sedan när skolan drar igång igen och allt rullar i 190.
 
Efter lunch följer jag med lilla Tindra och provrider en ponny och sedan ska jag vidare till Bull såklart. Fortsätter njuta av höstlovet och att kunna ta det lugnt hela dagarna för på måndag drar det ju igång igen med skola och allt plugg som det innebär. Nu är det dags att sluta snacka, men vi hörs ju senare vad annars? ;)
 
Min fining!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback