Godmorgon

2012-11-15 @ 07:55:59 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag kom jag upp en stund tidigare än vanligt för att plugga det sista och även blogga lite såklart. Tänk vad mycket man gör för er egentligen, jag hade kunnat sova en god stund till... ;)
 
Torsdag idag alltså och tyvärr händer det inte så mycket. Egentligen skulle jag ju tränat för Veronica ikväll men min bror har bilen med dragkrok så den är på vift någonstans söderut. Svårt att köra Bull till JFK utan den så vi får vänta till nästa vecka med träningen. Bull fick ju sig en genomkörare igår i alla fall så jag tror inte han klagar!
 
Bäst att sätta igång med mitt "sista minuten"-plugg, ha en väldigt bra torsdag!
 

Kommentarer
Postat av: Retard Riders- Martina

Lycka till med plugget! ;)

2012-11-15 @ 10:06:09
URL: http://RetardRiders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback