Filmtime

2012-11-11 @ 20:39:40 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Dagen har varit lång men väldigt rolig och lärorik. Tycker det är roligt att vara på tävling och vissa ryttare inspirerar en något enormt. Tyvärr får man se vissa rundor, även på denna nivån, som inte är helt efter regelboken (för att uttrycka sig milt) och man blir lite varm i hjärtat av sådana hästar som verkligen ställer upp i alla lägen och räddar ryttaren ur situationen. Det är dock bättre ridning på storhästtävlingar än ponnytävlingar, det har jag slått fast vid efter dessa två dagar.
 
Nu ska jag nog sätta på en film för att avsluta en väldigt bra helg. Självklart syns vi imorgon! :)
 
 
Eftersom jag inte har några bilder på mig och Bull från i lördags så visar jag en liten sneakpeak på vad som kommas skall imorgon, då ni får ett helt inlägg i detta tema... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback