Berg med plugg

2012-11-07 @ 08:07:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Är anledningen till den usla uppdateringen igår! Det ska inte få ske på ett bra tag igen. Idag har jag tre prov som jag satt och råpluggade till från att jag kom hem från träningen igår till över midnatt, inget att rekommendera men kände att jag var tvungen. Jag mår så dåligt av att få ett dåligt resultat på prov när jag vet att jag kunnat få bättre, helst hade jag velat ha A i allt men då hade jag garanterat gått in i väggen på köpet...
 
Idag blir det bättre update här i alla fall. De värsta grejerna i skolan för denna veckan kommer vara över så nu kan jag slappna av och ta mig tid åt bloggen och att släppa fingrarna lösa. Först måste jag bara ta mig igenom denna jävliga skoldag. Vi hörs om jag överlever! ;)
 
 
Vet inte riktigt hur det blir med Bull idag, om jag hinner rida ut innan det blir mörkt. Sista provet är nämligen efter den vanliga skoltiden (vilket suger) så jag slutar inte så tidigt som jag brukar på onsdagar. Ska i alla fall skynda mig upp till stallet och se hur det ser ut då, i värsta fall skrittar jag bara en sväng!

Kommentarer
Postat av: Julia

Usch vad tråkigt med så mycket plugg och prov! :(

2012-11-07 @ 08:44:39
URL: http://Teamtc.blogg.se
Postat av: Elin

Vilken fin bild!:)

2012-11-07 @ 15:53:34
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback