Bästa Bonny

2012-11-02 @ 12:46:00 | Hanna • Bornyr | © DailyHorses 2013
Hoppade världens bästa Bonny igår. Den känslan, den hästen, me love!♥
 
Hoppade en bana på 1.20 och det gick som satan. Shit vad hon är underbar det där hästen. Så fort jag gör rätt så stämmer allting och då går det som tåget. Och även om vi kanske inte kommer super varje gång så löser hon det alltid. Världens bästa häst att komma upp i klasserna på!
 
Det ända jag behöver tänka lite extra på är att ha en bra grund galopp med rejält tryck i så att jag bara kan sitta upp och samla ihop energin innan hindren och se avståndet. Stämmer det så fixar sig allt annat också, underbara hästen ♥
 
Behöver jag säga att jag är sjuk nöjd? Det var så grymt kul att hoppa lite större hinder och känna att jag fixar verkligen det här. Det är inga problem, det är bara extremt roligt! Världens bästa känsla! ♥
 
Behöver lite nya bilder, även skolan vill ha det eftersom det är mitt projekt så tänkte försöka få med mig en vän ut nästa vecka som kan trycka av lite bilder så vi får nya hoppbilder! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback