Ang. Boy

2012-11-13 @ 11:06:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som ni vet så startade jag Boy två klasser under Lördagen, men vad jag inte sa var att det antagligen var våra allra sista starter ihop.. Ville inte säga det innan tävlingen då jag ville njuta och verkligen ta tillvara på våra sista starter ihop. Men nu går det inte att skjuta på längre, jag är för gammal. Från och med årsskiftet får jag inte längre tävla ponny. Det gör ont i hjärtat att tänka på det men om jag tänker tillbaka på alla våra minnen ihop så har vi haft en otrolig tid ihop, en tid jag aldrig nånsin kommer glömma. Och vi kunde faktiskt inte avslutat bättre än att ta hem en 8 placering bland 50 starter. Jag och Boy, vi klarade det och även om vår tid på tävlingsbanorna ihop är slut, så kommer jag aldrig, aldrig någonsin glömma bort den lilla fuxen som gett mig så otroligt mycket! ♥
 
Det är han som tagit mig ut på banorna och hjälpt mig till den ryttare jag är idag. Utan honom hade jag aldrig kommit såhär långt. Han är en fantastisk ponny och jag kan inte annat än att hoppas att det nu är någon annans tur. Någon annan liten tjejs tur att få lära sig av honom, och få en alldeles egen resa med honom♥
Jag kommer alltid att sakna vår tid ihop, han är en riktigt underbar liten ponny som tagit mitt hjärta med storm och kommer alltid att finnas i det. Det gör ont att inse att det nu är slut, men minnerna släpper jag aldrig..
 
Det gör det hela lite lättare att veta att jag har två storhästar att gå vidare med. Som kommer att ta mig längre och längre framåt för varje dag. Bästa Flechen och underbara Bonny, jag kommer att fortsätta att utvecklas med dem och ni har inte sett det sista av mig ute på tävlingsbanorna, det lovar jag!
 
Det enda vi har kvar ihop nu är några klubbtävlingar, sedan är resan slut..
Här är ett gäng med bilder från vår tid ihop.. ♥
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad tråkigt att höra att ni inte kommer kunna tävla mer tillsammans i framtiden. Ni verkar vara ett ruskigt bra team tillsammans! Jag måste fråga dig, har du någonsin tävlat detta år i Örebro - Karlslund? Jag fotade lite under hoppningen där och Boy är oerhört lik en häst som var med och tävlade!:)

2012-11-13 @ 12:59:37
URL: http://www.narkeryttarna.blogg.se
Postat av: Hanna

http://dressyrmupparna.se/veckans-outfit-86/36175#comments

Grattis, tyckte väl att det var nåt välbekant över det ekipaget ;-)

2012-11-13 @ 13:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback