Ut i det fina vädret

2012-05-03 @ 17:50:55 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Riktigt härligt väder även idag. Njuter för fullt och har unnat mig en solstund även idag eftersom jag är hästledig och allt! Men nu ska jag ta mig i kragen och ge mig ut på en löparrunda med Angelica och Angelica. Komiskt jag vet, lagom jobbigt att hålla koll på vem som pratar om vem ibland ;)

Vi hörs senare, om jag överlever... har inte tränat ordentligt sedan jag slutade på handbollen för två år sedan nu, kan bli intressant det här!


Min prins i vårsolen får stå för bilden♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska vara hästledig imorgon och sova ända till klockan tio!! :O

2012-05-04 @ 01:23:12
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback