Tävling i helgen

2012-05-03 @ 14:18:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Som rubriken lyder så blir det ännu en tä ligshelg för mig. Denna gången är det Flechen som ska åka till Eksjö och hoppa 90cm och 1m. Dock är det inte jag som ska rida utan hans ägare Sanna som kommer hem från skåne idag och ska tävla på lördag. Men självklart ska jag följa med och hjälpa till med min lilla stjärnhäst!
Sköter han sig lika bra som han gjort det senaste kommer det inte vara några som helst problem för Sanna och nolla båda klasserna. Kameran ska naturligtvis följa med den också så om det inte ös regnar kan ni vänta mer massor av bilder på mina favoriter ♥


Sanna och Flechen sist hon var hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback