Tar det lite lugnt

2012-05-10 @ 19:09:37 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Mår inte så där jättebra så ska inte rida Sune idag, vilket jag hade sett fram emot. Vill verkligen inte bli sjuk så ska ta det lugnt ikväll så jag är fitforfight imorgon igen! Men jag tror inte Sune dör av att vila en dag och dessutom ska jag rida honom imorgon (och övermorgon och hela nästa vecka och veckan efter det) så jag klara mig nog också ganska bra! :)

Nu ska jag ta och baka lite (det var inte igår) medan regnet fortsätter utanför. Sedan ska jag självklart fixa inlägg till er och försöka få igång lite motivation. Men det är inte så svårt med era underbara kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Ponnieoryttare

Hej har nyss startat en nyhets/skvallerblogg inom ridsport som inte bara in håller skvaller utan en massa bilder, man kan skicka in Failbilder, dagens ekipage, dagens ponny, och outfits! Dessutom kommer vi ibland att välja ut veckans hästblogg! Skulle vara kul om du ville skicka in något!, mailadress: [email protected]



Skickar du in något blir du givetvis länkad! :) Kram

2012-05-10 @ 19:32:09
URL: http://ponnieoryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback