Svar - del 1

2012-05-21 @ 15:46:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Varför har du inte Bull uppstallad på JFK ifall du ändå verkar tillbringa mycket, mycket tid där?
Dels för att jag inte gillar att JFKs hagar är så små. Ridskolehästarna har det bra eftersom de kan stå i flock men privathästarna har inga vidare hagar. Dessutom är det alldeles för mycket folk och alla ska dömma och tänka saker om varandra och varandras hästar hela tiden. Skönt att stå på ett mindre ställe!

Är Bull din förstahäst?
Jajemen! :)

Hur gammal är Bull?
11 år i år.

Hur många gånger har du ramlat av Bull?
Aldrig, peppar peppar ;)

Hur många kilometer står Bull från ditt hus?
Nästan 1 mil.


Vilket är ditt favoritprogram på tv:n?
Jag har inte så mycket tid att kolla på tv, men kollar ofta på sport (alla möjliga sporter) när det är mästerskap och även de vanliga programmen som idol osv. Måste nog för sjutton säga Eurovision Song Contest. Eller när det är OS på tv. Nööörd!

Favoritgodis?
Blanda marabou choklad med sura ahlgrens bilar, mums!

Favoritläsk?
Cola.

Vad är det högsta du hoppat och på vilken häst?
Det är 1.10 på en häst som heter Indus och som står på Tenhults Naturbruksgymnasium. Var där och "provred" inför att jag kanske skulle börja där (vilket jag också gjorde... I 3 dagar sedan bytte jag) och då hoppade vi. Det var alltså en storhäst!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Wohooo! 9 av 10 frågor är ställda av mig ;)

2012-05-21 @ 16:20:46
URL: http://ryttarensofia.blogg.se/
Postat av: Madde

marabou och ahlgrens --- måste prova det xD :D Har ni gjort designen själva ? :) Den är jättefin verkligen !

2012-05-21 @ 19:25:14
URL: http://ricos.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag förstår dig helt med första frågan, som jag själv frågade - hehe.. :)



Jag bytte också stall av den anledningen, för mycket skitsnack och massa folk som dömer innan dom ens sett ekipaget om du förstår?

2012-05-21 @ 19:48:40
URL: http://marshias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback