Sorry

2012-05-14 @ 22:07:03 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Förlåt fö min helt ikke existerande uppdatering här idag! Han vart på himla mycket den senaste tiden att magkatarren aldrig går över och jag har så mycket att göra att jag aldrig kan varva ner så att det går över.. Så nu den senaste tiden har jag faktiskt valt min hälsa framför bloggen lite, känns som om jag verkligen behöver lugna ner mig lite och tyvärr är det bloggen som blivit lidande. Men det ska vi ändra på tills imorgon hoppas jag!

Under tiden får ni en bild på mig, när jag är som allra lyckligast♥



Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas det blir bättre, gud va jobbigt :(

2012-05-15 @ 00:15:47
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback