Snart klar

2012-05-31 @ 13:39:13 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Nu har jag gjort klart ännu en uppgift i skola och har bara ett prov kvar denna veckan. Har två inlämningar som jag måste bli klar med nästa vecka också för efter det tänker jag ta ett rejält sommarlov och jag kommer inte så mycket som titta eller tänka på skolan förens dagen innan vi börjar igen. Jag är oftast inte den som är skoltrött utan brukar alltid ta tag i allting och göra det, men det här året har varit ett helvete rent ut sagt i skolan och jag pallar verkligen inte med det längre. Så nu ska jag ta mig i kragen nästa vecka och skriva bra på provet och göra färdigt mina inlämningar så jag sedan med gott samvete kan ta sommarlov och inte ha en enda tanke på skolan på hela sommaren!




Kommentarer
Postat av: matilda

så fin häst!

2012-05-31 @ 18:40:28
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback