Skogstur

2012-05-30 @ 21:51:34 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Kom fram till hur grymt bra jag har det i mitt stall faktiskt. Underbara människor som alltid är trevliga och hjälper till, mysigt och fint stall med lagom avstånd från stan. Fin stor ridbana och ine långt till fina sandade ridvägar med massa naturhinder. Kan man få det bättre egentligen?

Idag fick Felchen gå runt den så kallade galoppbanan. Det är en sandad ridväg i skogen som går som en slinga runt och är helt perfekt att galoppera på. Massa galopp blev det och under de tillfällen han slappnade av var han jätte fin! Sen har han ju väldigt svårt att inte vara rädd för allt och går mest rakt upp när han ser livsfarliga stenar, subbar eller träd! Men vet ni vad? Jag älskar honom ändå♥




Kommentarer
Postat av: Maria

Jaha, haha! Jag är lite trög ibland.. ;)

2012-05-30 @ 21:55:01
URL: http://marshias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback