Så kan det gå

2012-05-28 @ 16:49:03 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Försov mig i morse så blev inga tidsinställda fixade tyvärr. Nu har jag nyligen slutat skolan och ska mot Göteborg för lite äventyr och ett viktigt val. Blir spännande men lite nervöst, helt klart!

Kommer hem sent så Frida har hand om Bull idag. Tror det kommer gå bra för dem och ska bli roligt att få höra hennes perspektiv av honom. Hon ska trimma i ridhuset och jag är ju redan så insatt i hur man ska rida honom att jag kanske är "blind" för hur han är, var han är stel osv. Blir lätt så när man rider samma häst varje dag!

Förhoppningsvis hinner jag med något inlägg ikväll men annars får Hanna hålla ställningen här idag. Skärper upp mig tills imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback