Min sommar

2012-05-30 @ 15:25:28 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Åh helt sjukt det är sommarlov jätte snart! Nu har jag endast 9 skoldagar kvar av tvåan! Det ska bli så himla underbart med lov, det kan jag verkligen behöva just nu känner jag!
Och ännu bättre är att om precis 18 dagar kvar innan jag drar till Egypten i en vecka med familjen! Så underbart!

Resten av sommaren kommer att bjuda på en väldigt blandad kompott men det ska bli en kanonsommar det kan jag lova er! Bland annat så ska jag förmodligen jobba lite på stall Sjövik hos Erica och hjälpa till lite. Vi ska även till Gotland, Visby och tävla en helg och då ska jag med som hästskötare, kommer bli awsome!

Förutom det så ska jag umgås mängder med mina underbara vänner och bara njuta i solen och ha det underbart! Drar även till sommarstuga nån vecka i slutet på sommaren och där blir det ännu mer sol och bad i havet, kan livet bli bättre? ♥


Kommer sakna älsklings Flechen lite men han ska gå på bete och tjocka sig så han får det bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback