Långhelg

2012-05-16 @ 15:36:05 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Ska bli så underbart att vara ledig fyra dagar irad! Jag är så sjukligt trött på skolan och orkar verkligen inte med den, vill bara ha sommarlov, nu nu nu!

Helgen kommer iallafall bli väldigt lugn och skön hoppas jag med massa tid över att hitta på roliga saker med vänner! Ha! Det trodde ni inte på va? Ni har väl börjat känna mig vid det här laget och vet att jag inte kan sitta stilla en minut!

Dessa dagar kommer vara fullspäckade som vanligt, mer om det kommer senare under helgen :)


Min prins ska ut och visa upp sig iallafall :9


Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Kolla gärna in på vår växande hästblogg! Många inlägg per dag och intressant läsning utlovar vi på RR :D

2012-05-16 @ 20:20:24
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: Alma

Fin blogg!

Följa varandra via bloglovin? ;)

2012-05-16 @ 21:03:02
URL: http://almathulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback