Idag är ingen vanlig dag

2012-05-27 @ 13:40:12 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
För det är Hannas födelsedag! Japp ni läste rätt, idag fyller jag 18 år och det ska firas ute i detta underbara väder! Har fått en hel del små saker som jag är jättenöjd med, finns intresset att visa vad jag fått så kan jag fota och lägga upp det senare!

Men nu ska jag ut i det underbara vädret, jag och becka kanske ska upp och fota mig och Flechen en sväng senare! Blir det så kan ni räkna med massor av fina sommarbilder senare idag! Beror dock lite på när hon har tid att fota, annars tar vi det en annan dag.

Ha det bra så hörs vi senare!


Denna underbara sommarbild får stå för dagen, för jag är aldrig lyckligare än vad jag är vid din sida♥


Kommentarer
Postat av: emmaaa

grattiiis! :D

2012-05-27 @ 17:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback