Hemma igen

2012-05-13 @ 19:41:29 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Efter blåbärshoppningen stannade jag på JFK en stund och tränade lite voltige, hjälpte till med insläpp av hästar och snackade lite. Åkte sedan en snabbis till Charlies och inhandlade lite nödvändigt och lite onödigt innan det var dags för Bull att få sin dagliga motion!

Är helt slutkörd nu och har träningsvärk i halva kroppens muskler. Nu ska jag käka mat och sedan godis resten av kvällen, det är jag värd haha!

Är taggad att träna ännu mer voltige, men först måste jag styrketräna enheldel för att orka med! ;)

Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Voltige är riktigt skoj :D



Kolla gärna in på vår hästblogg idag, Filmer ute från dagens tävling :D!

2012-05-13 @ 20:05:54
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback