Hemma från stallet

2012-05-10 @ 20:48:45 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Det blev en hel del tid i stallet idag men inte så mycket gjort. Eller jo en del har vi faktiskt hunnit med. Men eftersom det ösregnade när jag kom upp så fixade jag allt i stallet och sedan blev det en liten (läs ganska lång) paus där det hände en hel del andra saker. Bland annat så blev jag intervjuad av TV4 vilket eventuellt kommer komma ut på måndag. Sedan var det massa trevliga människor som vi pratade med ganska länge.

Efter det tog jag mig iallafall i kragen och red en sväng, inte länge och inte jobbigt, men mysigt var det♥
Skrittade barbacka ca 20-25 minuter med Rebecca, kanon mysigt!


Flechen innan ridturen.

En vanlig outfit för oss kan se ut såhär om man dyker upp på en av de lugnare dagarna ;)

Flechen:
Vintertäcke, vattenavstötande
Läder grimma
Grimskaft
Slit och släng skydd

Jag:
Mjukisbyxor
Jacka med uppfälld luva
Slit och slänghandskar
Hjälm

Inte det glammigaste i världen precis men vi trivs bra så!


Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Vill DU bli "Veckans Retard" på vår hästblogg RR? Vi har flera hundra läsare om dagen och växer ständigt mot toppen! Genom att delta så kan du få just DIN blogg länkad! Det är inget krångligt alls att vara med, bara gå in på länken nedan så hittar du allt du behöver veta! :D



http://retardriders.blogg.se/2012/may/vill-du-bli-veckans-retard.html#comment

2012-05-11 @ 08:12:16
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback