Fleche V.19

2012-05-06 @ 16:44:00 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Veckans planering för Flechen kommer se ut ungefär såhär nästa vecka:

Måndag: Trim på banan, lösgörande arbete.
Tisdag: Erica träning
Onsdag: Lugn tur i skogen
Torsdag: Uteritt
Fredag:Vila
Lördag: Uteritt/klättra
Söndag: Markarbete på banan med bommar eller skogen.

Jag ser verkligen fram emot träningen för Erica nu när Flechen går så himla bra! Ska bli jätte roligt och se vad hon ska ge oss för utmaning denna gången! Han ska även få komma ut i skogen och klättra i lite branta backar för att bygga lite mer muskler och få jobba på ordentligt!

Själv ska jag också komma igång med min tränin nu och på torsdag är det hinderbana och löpning som gäller med Angelica, Ellen, Frida och kanske kan vi få med oss Beckis ockå ;)


Han är rätt fin min lilla häst♥


Kommentarer
Postat av: RETARD RIDERS :@

Tjo där! Glöm inte kolla vår hästblogg idag, med massor av uppdatering :) Vi är två grymma RETARD som bara älskar hästar :D du vill inte missa!

2012-05-06 @ 18:06:19
URL: http://retardriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback