Feriepraktik

2012-05-09 @ 17:27:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Förutom att jag själv ska på läger i sommar så ska jag även jobba som feriepraktikant på tre läger i slutet av sommaren, fast då på vår egen ridskola JFK! Jag har varit med och hjälpt till där de senaste två åren men ska bli skönt att få lite betalning för det också (förutom att jag får rida på våra hästar då och då). Har inte haft någon inkomst förutom barnbidraget på hur länge som helst så kan vara dags nu haha!

Ni kanske kommer ihåg förra året då jag fotade barnen första veckan, när de red igång hästarna. Hade fina bildbomber dagarna ut haha! Ni har att vänta i sommar.. ;)

Bild från i somras på "igångsättnings"-lägret!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad roligt, det skulle jag med vilja göra!:D

2012-05-09 @ 18:04:43
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback