Dålig koll

2012-05-04 @ 21:32:28 | Hanna • Träning | © DailyHorses 2013
Har som vanligt inte koll på när det är hoppträning och när det är markarbete men idag var det iallafall markarbete på schemat. Och eftersom det fortfarande är lite ont om ponnysar eftersom vi har en del halta så fick jag rida storhäst även idag.. Intehelt nöjd över detta då jag verkligen ville rida på Sanni eller Boy.. Men men red Eliza iallafall och vi var på utebanan så hon var lite taggad och framåt vilket jag gillar. Hon var riktigt fin i skritten och traven men vi galopperade inte alls mycket så jag han inte riktigt få henne att släppa efter där vilket var väldigt synd. Men hon behöver några varv på sig och så mycket galopperade vi tyvärr inte då alla hästarna var lite taggade. Trevlig häst den där Eliza även om hon inte är min typ av häst. Skulle dock vara roligt att hoppa henne någon gång då hon älskar det och brallar och har sig ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback