Dagsplanen

2012-05-22 @ 07:32:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Börjar dagen med slutprov i matte 1. Jag satsar på att bli godkänd iallafall, haha! Sedan fortsätter dagen i skolan fram till 5 (värsta dagen att börja med ett långt prov och sedan sluta supersent) då jag åker ut mot Bull för hoppträning. Det var länge sedan och det ska bli superroligt! Det bli nästan lika varmt idag som det var igår så jag vågar inte ens tänka på hur kvavt det kommer vara i ridhuset... Hoppas vi får träna på utebanan! :)

Kvällen avslutas med delfinal i Eurovision Song Contest.. Ett av mina favoritprogram (som ni fick veta igår) och det är 3 dagar denna veckan! Fast finalen är ju det bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback