Bra fråga

2012-05-06 @ 10:56:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013


Svar: Väldigt bra fråga som jag ska försöka svara på så bra det går! Jag började provrida c-ponnyer, men efter några provridningar (som jag alltså visade på film för min ridlärare) så kom vi fram till att c-ponny var lite litet. Grejen är att mina ben blir alldeles lagom på en c-ponny medan överkroppen blir lite för lång och det lätt blir obalans då. Jag hade kunnat ha c-ponny men vi började istället provrida lite d-ponnyer eftersom jag trots allt skulle kunna ha ponnyn så länge som möjligt!

Och sedan hittade vi ju Bull som jag fastnade för även om jag kanske ser lite liten ut just nu. När jag växt klart kommer jag antagligen vara precis lagom på Bull! :)


Kommentarer
Postat av: RebeccaV-allroundhasten

Jag tycker inte alls att du är förliten på Bull! :)



btw, desigdesignen / bloggen funkar nu :)

2012-05-06 @ 12:37:17
URL: http://allroundhasten.blogg.se/
Postat av: JAG

OKej, tack för svaret : men du är ju trots allt 16 och har vaäxt klart

2012-05-06 @ 13:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback