Börje

2012-05-11 @ 20:26:06 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Japp nu är han återupplivad vår gamle vän, Börje! Hahah Börje är en plint som vi lekte på när vi var små men nu har ha stått undanstoppad längst in i ett skjul som är över fyllt emd grejer i många år. Men eftersom det snart är dags för voltige är det hög tid att vi börjar träna ordentligt och Börje är det perfekta stillastående hästen!

Det var jobbigt och det tog tid men vi lyckades gräva ut honom bakom alla kylskåp, vagnar, oljetunnor och gud vet vad. Här har ni honom, det berömde Börje!


Tusen tack till Linda och Linn som var så snälla och hjälpte mig och Frida att gräva fram honom!♥


Kommentarer
Postat av: Tanja

HAHA ÅH BÖRJE! Han minns jag! Fanns även på min tid och jag var aktiv 97-04! (så gammal är jag!)

2012-05-11 @ 21:04:23
URL: http://tnj-things.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback