Vilo vecka

2012-03-05 @ 19:52:24 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Då min axel är riktigt dålig efter helgen så har jag nu bestämt mig för att vila den fram tills på Fredag helt för att ge den chansen att läka ihop! Det tog ganska hårt på den att rida tre klasser i helgen och jag hade väldigt ont efter ritterna. Så bestämde först att jag skulle vila helt men har 'ndrat mig lite efter det. Nu har jag iallafall besämt att jag inte ska göra mer än att lugnt jogga Flechen denna veckan bara för att han ska få göra någonting. Men samtidigt inte över anstränga axeln!

Så en lugn vecka väntar för min del! :)


Men tävlingen var verkligen värd lite smärta! För mina ponnysar är bäst♥


Kommentarer
Postat av: Tova

Oj vad fin häst!

Vad är det för ras? :)

2012-03-06 @ 11:13:33
URL: http://glutchen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback