Tävlings outfit

2012-03-19 @ 15:53:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Min nuvarande tävlings outfit på ponnysarna ser ut ungefär såhär:



- Tävlingsskjorta Kingsland
- Tunn stickad Kingsland tröja
- Röckel handskar
- JW ridbyxor, helskodda
- Mountain horse ridstövlar
- Hjälm Lamicell
- Säkerhetsväst Riders Company (beroende på diciplin)
- Schabrak Kingsland

Funderar alvarligt på om jag ska köpa mig en kavaj men jag vet inte riktigt, ser ju så dumt ut med västen över.. Vad tycker ni, kavaj eller inte? Resten av outfiten, hiss eller diss?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kan ju alltid ha någon av mina, blå eller svart ;)

2012-03-19 @ 19:49:12
Postat av: Natalja

Tycker det är en stilren och fin outfit! :)



sv; Tycker bara det är skönt att sadeln är djupare i sitsen och har högt bakvalv! :) Blir som en dressyrsadel med korta kåpor, perfekt för mig som älskar hoppläder ;D Kommer djupt i sadeln och runt om hästen istället för på! Hillbilly överhoppar rätt ofta han med, men har aldrig haft nåt problem med att jag nuddar sadeln i själva språnget haha ;D Sadeln är väldigt skön vid uteritter oxå, inga som helst problem att sitta ner i traven tex, trots att Hb kan bli lite stark och studsig ;)

2012-03-19 @ 21:51:24
URL: http://ltotheove.blogg.se/
Postat av: Emma

Har inte heller gillat kavaj + väst iden men tycker numera att det är ok :)

2012-03-19 @ 23:06:56
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback