Skriver av mig

2012-03-05 @ 21:06:52 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har mycket att göra i skolan då jag ligger efter med flera skriftliga inlämningar och dessutom har prov att vänta. Känns som om jag behöver ett lov (igen, haha) att ta igen saker på men icke, det ska bannemej vara 5 dumma veckor kvar tills påsklovet! Jag tar aldrig tag i sakerna jag behöver göra och sitter bara och klagar hela tiden. Dags att ta tag i mitt liv? Ja!

Men "allt ont för något gott med sig" för när jag behöver göra läxor som mest, det är då jag får som mest ideér till bloggen och mest lust att skriva intressanta inlägg. Det blir antagligen där jag fastnar ikväll, istället för i läxböckerna så ni har inget att klaga över. Tidsinställer så ni får inlägg med jämna mellanrum!

Ett sommarlov nu hade inte suttit fel!

Börjar bli för många negativa skolinlägg nu för tiden, skärpning Rebecka!


Kommentarer
Postat av: Hanna

det är helt okej :)

2012-03-05 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback