Sannis dag

2012-03-03 @ 21:39:14 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Sanni skulle idag som sagt hoppa en LD+5 som är 85 cm för henne. Men det var väl inte riktigt vår dag idag antar jag. Hon var fin på framridningen, taggade fint på hinder och hoppade jätte fint så det kändes verkligen jätte bra innan jag skulle in på banan. Kändes som om hon taggade på ettan så jag satte mig lite djupare i sadel för att verkligen få upp fronten på henne men då fick vi soppa torsk. Efter det blev hon väldigt isstadig och jag fick inte fram henne. Fick ett stopp på trean och sedan ett till på femman.

Hon blev lite som hon blev vår allra första lokala ihop. Typ paralyserad och lyssnade inte alls på mig utan var lite i sin egen läskiga värld inne på banan.

Men men det kan inte gå bra varje gång! Bättre lycka nästa gång helt enkelt!


Katthopp på ettan, inte helt bra men hon är ju en bit över, synd bara att hon inte har viljan på hemmaplan!

Hon är finast iallafall, världens absolut finaste, vackraste och bästa ponnyskrutt♥♥

Jag tar med mig känslan från framhoppningen och lever vidare på den! För där skötte hon sig kanon bra och tyckte att det var jätte roligt, precis så som det ska vara! Älskade ponny♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback